Tuesday, October 18, 2016

Rekord Aanlyn Verkoop Oor Kersfees , Sê Brc

Rekord aanlyn verkoop oor Kersfees, sê BRC 10 Januarie 2014 Image caption Britse koper is meer aanlyn as kleinhandelaars fokus op web offers bestel, die BRC sê 'N Rekord bedrag van online shopping is gedoen in Desember 2013, sê die British Retail Consortium (BRC). Naby aan een uit elke vyf nie-voedsel items gekoop online verlede maand, volgens die BRC opname. Daar was ook 'n groei 19,2% in die internet aankope van 'n jaar vroeër, die vinnigste toename in vier jaar. Maar, die Verenigde Koninkryk kleinhandelverkope in totaal het met net 0,4% op 'n vergelykbare grondslag. Die BRC het gesê die syfers verteenwoordig 'n "ordentlike algehele resultaat". Clicks en bakstene Online beurs in die algemeen verteenwoordig 18,6% van die totale verkope nie-voedsel vir die laaste maand van 2013, 'n toename van 16,5% 'n jaar vroeër. Die BRC se direkteur-generaal, Helen Dickinson, het gesê kleinhandelaars in hul webtuistes en verbeterde dienslewering tye belê het, en het bygevoeg dat die toename in die gewildheid en gebruik van slimfone en tablette ook bygedra het tot die styging in aanlyn kleinhandel. Sy het ook beklemtoon multichannel aanbiedinge deur sommige kleinhandelaars as een van die belangrikste faktore oor Kersfees. "Hierdie Kersfees ons innoverende kleinhandelaars met behulp kliek gesien en versamel en ander benaderings tot 'n uit hoofde van beide hul webwerf en hul fisiese winkels maak. En dit is iets wat ons sien al hoe meer belangrik." David McCorquodale, hoof van kleinhandel by KPMG, wat die opname vir die BRC gedoen, het gesê die internet verkope in die aanloop tot Kersfees het gestyg. "Kleinhandelverkope groei word gedryf deur die klik van 'n muis, eerder as om die ring van die kasregisters," het hy gesê. 'Brose herstel' Me Dickinson gesê die algehele verkoopsyfers was in lyn met voorspelling die BRC se dat Kersfees beurs in 2013 "sal toon dat terwyl vertroue vlakke hoër was as die vorige jaar, dit was nie altyd gepaard gaan met meer geld in sakke". Sy het bygevoeg dit het tot 'n einde "wat 'n jaar van die bevordering, maar brose herstel is". Die BRC se opname het bevind dat daar 'n 0,6% afname in voedsel verkope die afgelope kwartaal was. Image caption Terwyl aanlyn kleinhandel het dreun - supermarkte het die knyp voel Trading vanaf 'n paar van die grootste supermarkte die Verenigde Koninkryk se gister getoon dat verkope gely as kompetisie verhoog. Wil-vir-soos verkope vir die ketting Morrisons het 5,6% in die ses weke tot 5 Januarie. Tesco se wil-vir-soos verkope was ook af met 2,4% gedurende die Kerstyd. Morrisons het gesê dat sy 'n gebrek aan aanlyn-teenwoordigheid verkope getref het, terwyl dit ook die slagoffer van mededinging van afslag supermark kettings soos Lidl en Aldi. Die aanlyn-kleinhandel oplewing was baie in die getuienis in die laat 2013, met baie High Street kettings uitbreiding van hul internet aanbiedinge, en 'n paar winkels verslagdoening rekord syfers vir die bedrag kliënte aanlyn gekoop rondom Kersfees. Verlede week het beide John Lewis en Volgende berig stygende verkope oor die Kerstyd, met beide kleinhandelaars ervaar 'n groot sprong in die aanlyn verkoop. Deel hierdie storie oor die deel


No comments:

Post a Comment