Friday, October 14, 2016

Trading Strategie Video

Hier is 'n kragtige Dag Trading Strategie Soos belowe, hier is die video verduidelik 'n handel strategie wat jy kan gebruik in jou handel dadelik. Dit is maklik om te leer en uit te voer, en ek is seker jy gaan mal daaroor. Ons het reeds gepraat oor die vereenvoudiging van jou handel. 'n ernstige siekte wat baie handelaars blyk te ly - en hoe om "analise verlamming" te vermy. Ek het jou gewys hoe ek vereenvoudig my kaarte, met behulp van slegs drie aanwysers, en dit het my baie gehelp. Op die vorige bladsy wat jy het 'n video waarin ek verduidelik hoe ek stel my kaarte en wat aanwysers ek gebruik in my handel gesien. Nou is dit tyd om dit alles saam te stel. Teen hierdie tyd weet jy hoe ek stel my kaarte, die aanwysers wat ek gebruik en die instellings van hierdie aanwysers. So laat ons neem dit na die volgende vlak. Laat ek jou wys hoe ek al hierdie inligting gebruik om te bepaal wanneer 'n handelsmerk, waar ek my stop verlies te plaas betree en wanneer om wins te neem. Hier is dit. Die video is slegs 19 minute lank. en jy sal die presiese reëls van die strategie leer en sien 'n paar voorbeelde. In hierdie video Ek gebruik die Gold Futures as 'n voorbeeld, maar ek aansoek doen dieselfde strategie as handelsvoorraad indekse, geldeenhede, rentekoerse en ander kommoditeite soos ru-olie. Jy moet weet dat ek al die handel vir 'n laaang tyd, en in my handel loopbaan Ek het verhandel alles: aandele, buitelandse valuta, opsies, ETF, CFD's, versprei,. en nog baie meer. Maar vir die afgelope 10 jaar het ek gefokus op die handel die termynmarkte. Na my mening is dit die beste mark om handel te dryf, en ek wil u aanmoedig om dit te sien. So as jy wonder, indien hierdie strategie werk vir ETF's, aandele of forex. Ek weet nie! Ek is nie die handel ETF, aandele of forex. Maar ek doen handel die voorraad indekse soos die e-mini SP en e-mini Dow. En Ek handel die euro / dollar - maar as 'n termynkontrak. Daarom is ek oortuig dat jy hierdie strategie op aandele, ETF's en Forex kan toepas. Klik hier om te leer Hoekom Jy moet Handel meerdere handel strategieë Urban Forex - Pro Trading Strategie Basics Hou koers die video as jy dit geniet. Latest Videos Goed om weer na hierdie strategie kom. Ek het 'n paar goeie ambagte met hierdie vroeg op, maar dink uiteindelik het ek verloor 'n paar toe korrelasie was al uit lyn. sal opnuut om hierdie en resultate sien nadat reeks risiko ambagte laag. Weereens dankie. Craigus hi Navin dankie vir al die video's, want dit my baie gehelp het, het ek probeer om forex te leer vir twee jaar, maar nie sukses, altyd geld verloor, 2 maande gelede het ek die video's op YouTube en dan het ek begin om te sit in die praktyk hul strategieë, het ek reeds begin om resultate te danke weer sien, ek is van Brasilië, maar nou leef ek in die Tsjeggiese Republiek, as jy ooit deur kom, sou ek graag om jou te ontmoet dankie se vir al die tegnieke meneer Navin, dit neem geduld en 'n baie goeie tegnieke. goeie onderwyser :) Ek vind dit werklik nuttig en effective. i cant dink daar is regtig iets wat gewaarborg wins kan produseer zone. but die enigste probleem is om daarop te wys die exhausion candlas en tendens voortsetting kerse difference. would iemand asseblief verduidelik dit meer. dit is 'n doeltreffende strategie wat newbie maklik kan verstaan


No comments:

Post a Comment