Saturday, October 8, 2016

Trading Is Die Beste Besigheid

Trading is die beste Besigheid Skryf in vir die weeklikse nuusbrief gepubliseer deur Online Trading Akademie. Kry die volledige nuusbrief met kaarte! Hallo handelaars! Terwyl ek hier skryf hierdie nuusbrief in Dallas, Texas, beleef ons 'n rekord-instelling koue spel wat gelukkig eindig vandag. Na onder vriespunt temperature vir 'n paar nagte in 'n ry is hoogs ongewoon vir ons so ver suid! nuusbrief Hierdie week se is daarop gemik om die arm mense wat "vasgevang" in 'n geografiese ligging dat hulle nie 'n groot fan van kan wees ... So, hoekom is die handel vir 'n lewe van die beste besigheid daar buite? Verskeie redes kom onmiddellik na vore; Kom ons begin met 'n paar selfsugtige redes. Jy kan dit vir jou doen van byna oral. Al wat jy nodig het is 'n rekenaar en 'n internet konneksie! Ek het 'n paar studente in die klas wat besluit het om die land swerf in 'n ontspannings voertuig, en handel van waar hulle ook al besluit om te parkeer daardie dag / week / maand gehad. Handel van 'n Beach in die winter of 'n berg in die somer klink mooi aantreklik vir my! By the way, het jy geweet dat daar baie markte / beurse regoor die wêreld? Bly in jou eie land is een opsie, maar ek is 'n fan van die vermoë om handel te dryf van enige plek op die planeet. Met die kol forex mark, en ander 24 uur markte daar buite, jy hoef nie te verander op jou daaglikse skedule gebaseer op waar jy woon. Wakker word in Hawaii is een ding; wakker te 03:00 om handel te dryf die Verenigde State aandelemark is nog 'n ding heeltemal! Mense wat besluit om 'n gereelde besigheid te begin met 'n permanente plek is 'n bietjie vas. Ek sou persoonlik nie 'n fan van die opening van 'n besigheid in die verre noorde van die Verenigde State van Amerika wees waar die winter is koud en sneeu vir maande. As jy wil dat die tipe van die weer, meer krag aan jou, maar dit is nie vir my nie. Oorhoofse is goedkoop. Die enigste kapitaal wat jy nodig het is 'n handel rekening en die behoorlike opvoeding. Hoeveel jy nodig het in 'n handel rekening te verdien 'n lewende hang af van jou vaardigheid as 'n handelaar; weet hoe om handel te dryf is 'n waardevolle bate wat nooit geneem kan word van julle! Die opening van jou eie besigheid neem natuurlik tien indien nie honderde duisende dollars, veral as jy gaan die franchise roete. Met behulp van hul kennis maak beslis sin vir 'n nuwe sake-eienaar, maar dink jy regtig wil anders vir ewig werk vir iemand? Die oorhoofse van die koop van 'n franchise, die verhuring van 'n ruimte, verhuring mense, ens ens is 'n reeks van hoofpyn Ek persoonlik wil nie verduur. Om jou eie baas is 'n goeie ding! Daar is dae wanneer ek nie lus handel. Miskien moet ek die honde te neem na die veearts, gaan inkopies doen, of kyk na die Wêreldbeker-sokkertoernooi by 'n plaaslike kroeg op die middag. Ek hoef nie te vra vir verlof; Ek kry om te doen wat ek wil. Hardloop 'n kantoor / franchise beslis bande jou in die steek, ten minste 'n bietjie. Op 'n kant nota, as jy gewoonlik 'n dag handelaar en jy wil 'n paar ure of dae af te neem, kan jy seker handel van meer tydraamwerke soos 'n swaai handelaar. In welke geval jy nog "werk" nie, maar op 'n minder dolle vaart. Keur van jou ambagte elke paar uur kan jy die res van jou lewe te lei soos jy goeddink! Betaal wat jy werd is. In byna elke klas, iemand kla oor hul vorige korporatiewe werk waar hulle nie 'n verhoging gekry het in jare, of glo nie hulle verdien wat hulle werd is. In die handel, kry jy betaal op grond van hoe goed jy is as 'n handelaar. Nou, ek besef nie almal is gemaklik met hierdie voordeel; sommige sal eerder ploeteren deur die lewe te verdien wat hulle betaal. Ek persoonlik dink dat betaal wat iemand anders dink ek die moeite werd om 'n bietjie van 'n drag. As 'n handelaar, as ek glo dat ek die moeite werd om te verdien ses of sewe syfers, kan ek die opbou van my rekening met verloop van tyd, my skillset uit te brei, en verdien soveel geld. As jy besig is om 'n groot korporasie, nie te veel nie-uitvoerende poste sal ooit betaal jy ses syfers. Nog minder ooit sal verdien sewe syfers werk vir iemand anders! Is daar enige minder selfsugtige redes wat handel is die beste besigheid? Die antwoord is ja. Nou, kan hierdie ander redes val in die bogenoemde kategorieë, maar asseblief saam met my. Filantropie - As mense meer en meer suksesvol geword, hulle kies dikwels om "terug te gee" 'n saak wat naby en kosbaar vir hulle. Vrywilligheidswerk jou tyd is een edele keuse; skenk geld is amper so waardevol, maar nie so lonend (weer, in my opinie). Skenk geld aan 'n dier skuiling of vrywilligers van jou tyd op 'n hospice sentrum is beide groot dinge; Elkeen het hul eie redes. Handel as 'n besigheid kan meer buigsaamheid in hoe jy terug te gee. 'N nalatenskap vir jou familie - Suksesvolle handelaars laat dikwels 'n bietjie van die geld aan familielede. Maar 'n ander opsie is om jou kinders, niggies, nefies, ens die vaardigheid van die saak te leer en gee hulle 'n klein handel rekening om te begin met. Ek verstaan ​​dat die kollege 'n groot ding kan wees; Maar dalk die massiewe bedrag van die student skuld wat opgehoop, plus die hoë waarskynlikheid dat die student 'n werk in hul gekose veld nie eens kon vind nie saak na die kollege te heroorweeg. Ek kan nie eens indink hoe my lewe soos vandag sou wees as ek geleer hoe om handel te dryf as ek 'n tiener in plaas van op die ouderdom van 30 was! So daar het jy dit! 'N Paar redes waarom handel is die beste besigheid. Port, koste van die opening van jou besigheid, buigsaamheid, en liefdadigheid redes het my oortuig. Daar is waarskynlik nog vele meer redes wat nie hier gelys, en elkeen van julle sal jou eie te hê.


No comments:

Post a Comment